Refund policy

                                          Политика за връщане
Нашата политика за връщане,замяна или рекламация е до 14 дни. Ако са изминали 14 дни от покупката ви, за съжаление, не можем да ви предложим възстановяване или замяна.

За да отговаряте на условията за връщане, вашият артикул трябва да бъде неизползван и в същото състояние, в което сте го получили. Трябва да е и в оригиналната опаковка.

Няколко вида стоки **НЕ МОГАТ** да бъдат връщани. Нетрайните стоки като храна, цветя, вестници или списания не могат да бъдат върнати. Ние също не приемаме продукти, които са интимни или санитарни стоки.

НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ също така:

- стоки по поръчка по индивидуални изисквания на потребителя

- стоки, които поради своето естество биха влошили качеството си или са с кратък срок на годност

- запечатани стоки, чиито опаковки са разтворени след доставката им и не могат да бъдат върнати поради хигиенни и здравни съображения вкл.маски, филтри ,бельо ,бански и чорапи

Допълнителни невъзвръщаеми артикули:
- Подаръчни карти
- Софтуерни продукти за сваляне
- Някои вещи за здраве и лични грижи ( ГРИМОВЕ,КРЕМОВЕ)

За да завършим връщането ви, се изисква квитанция (разписка от еконт) или доказателство за покупка.
Моля, не изпращайте покупката си обратно на производителя.

Има определени ситуации, при които се отпускат само частични възстановявания (ако е приложимо)
- Книга с очевидни признаци за употреба
- CD, DVD, VHS касета, софтуер, видео игра, касета или винилов запис, който е отворен
- Всеки артикул, който не е в първоначалното си състояние, е повреден или липсва части поради причини, които не се дължат на нашата грешка
- Всеки артикул, който се връща повече от 14 дни след доставката

Възстановяване на средства (ако е приложимо)
След като вашето връщане бъде получено и инспектирано, ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че сме получили върнатия ви артикул. Също така ще Ви уведомим за одобрението или отхвърлянето на възстановяването.
Ако бъдете одобрени, възстановяването на сумата ще бъде обработено и в рамките на законов срок до 14 дни. Автоматично ще бъде възстановената сумата по избраният от вас първоначален метод за заплащането й.

Късни или липсващи възстановявания (ако е приложимо)
Ако все още не сте получили възстановяване, първо проверете банковата си сметка.
След това се свържете с вашата компания за кредитни карти, може да отнеме известно време, преди възстановяването на сумата да бъде официално осчетоводено.
След това се свържете с вашата банка. Често има известно време за обработка, преди да бъде извършено възстановяване.
Ако сте направили всичко това и все още не сте получили възстановяването си, моля, свържете се с нас на support@thedresscode.bg. или телефон 0877808884


Обмени (ако е приложимо)
Заменяме артикулите само ако са дефектни или повредени. Ако трябва да го замените за същия артикул, изпратете ни имейл на support@thedresscode.bg

Подаръци
Ако артикулът беше маркиран като подарък, когато бъде закупен и изпратен директно до вас, ще получите кредит за подарък за стойността на връщането си. След получаване на върнатия артикул, сертификат за подарък ще ви бъде изпратен по пощата.


Връщане на пратка :

Преди са върнете пратка , изпратете имейл на sales@thedresscode.bg 

Наш представител ще ви даде пълни указания за ваше улеснение.


За да върнете продукта си, трябва да изпратите продукта си на един от двата ни склада :

Връщане в Англия:

Unit 8, Optima Park,Thames road, 
Dartford, Kent

DA1 4QX
Великобритания , получател : Dresscode BG LTD 13798

+359877 80 88 84

Връщане в България:

София, бул. " Черни Връх" № 154 п.к 1000- ЕКОНТ ОФИС КРЪСТОВА ВАДА

получател Онлайн Магазин Thedresscode

телефон: +359877 80 88 84

ВАЖНО ** преди за върнете стока свържете се с нас чрез имейл: support@thedresscode.bg **

Вие ще носите отговорност за плащането на разходи за доставка за връщане на вашия артикул. Разходите за доставка не се възстановяват. Ако получим стоката с плащане на доставка от нашата страна, разходите за ще бъдат приспаднати от сумата ви при възстановяването.

Ако сме доставили дефектен продукт, то ние поемаме изцяло сумата за транспорт по връщането на пратката ви. Важно е да знаете ,че нашият склад заснема и преопакова всеки продукт преди да го изпратим към вас.В този случай ако има предявена рекламация за дефектен продукт ние ще направим проверка в записа на камерите ни, за да избегнем всяко недоразумение между вас като потребител и нас като  търговец. При допусната грешка , замяната е напълно безплатна за вас, ако желаете замяна.

В зависимост от това къде живеете, времето, което може да отнеме до връщането на продукта може да варира.Това не бива да ви притеснява , рекламацията се счита за заведена от дата на която вие сте предявили писмено претенция за връщане на продукт/и.

Ако изпращате артикул над 75 лв. (BGN) , трябва да помислите за използване на проследима услуга за доставка или закупуване на застраховка за доставка. Не гарантираме, че ще получим върнатия Ви артикул.

Ако спорът за рекламация не може да бъде решен между двете страни можете да се обърнете към органите за Комисия за алтернативното решаване на спорове: shorturl.at/asP48 или чрез КЗП Адрес: 1000 гр.София, пл."Славейков" №4А, тел.: 02 / 980 25 24 Уеб сайт: www.kzp.bg